GrujonzTrain boarding bridgeAnalisis kelebihannya

masa pelepasan:2024-01-16 23:59:56 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:452

Petua teras:Grujonz,Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja m

Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa,GrujonzJembatan naik Huangshi, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

Muat: - ton.

GrujonzAdakah anda memperhatikan kerja penyelamatan jambatan naik bimbit semasa menggunakannya? Kerana penyelenggarannya sangat penting, jika ia tidak boleh dijaga secara peribadi dan secara efektif, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada penggunaan masa depan. Oleh itu,GrujonzJembatan penerbangan hidraulik, ia dicadangkan semua orang menjaga jambatan naik bimbit secara peribadi dan efektif.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

TarnobrzegAlasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.


GrujonzTrain boarding bridgeAnalisis kelebihannya



Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand,GrujonzMoving the boarding bridge, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Apabila bekerja dalam persekitaran gelap dengan sumber cahaya yang tidak cukup, penting untuk menggunakan cahaya komputer tangan. Secara umum, tekanan kerja peralatan pencahayaan tidak sepatutnya melebihi V. In damp and cold, stainless steel containers, the working voltage of lighting fixtures should not exceed V.

Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

Konsultasi dalam talianCommon&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.


GrujonzTrain boarding bridgeAnalisis kelebihannya



Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope and height of the electric hydraulic boarding bridge.

Pemasangan berfungsiJembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?

Ia mengadopsi pemacu hidraulik penuh, yang mudah beroperasi dan menyelamatkan kerja; Plat bibir yang meliputi dengan kereta mengadopsi sambungan paksi panjang, yang mempunyai kekuatan dan kepercayaan yang baik; Komponen penyegelan dalaman menggunakan komponen yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Stesen hidraulik mengadopsi peralatan modular dengan kehidupan perkhidmatan panjang dan operasi yang boleh dipercayai; Mengadopsi&quo; U” Design sinar bentuk mempunyai kekuatan yang tinggi, memastikan tiada deformasi semasa operasi muatan panjang dan tinggi.

Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.

GrujonzSelain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Alasan: sirkuit terbuka.


Hak cipta dan notis:
1. GrujonzTrain boarding bridgeAnalisis kelebihannya yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat GrujonzTrain boarding bridgeAnalisis kelebihannya, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan GrujonzTrain boarding bridgeAnalisis kelebihannya adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian GrujonzTrain boarding bridgeAnalisis kelebihannya mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Grujonzmengesyorkanberita
GrujonzBerita terkini